LamarPlatform angkat hidraulik diletak silinderApakah tahap kerja rumah?

  • masa pelepasan:2024-04-15 15:03:24
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:524
  • Penerangan pantas:

    Lamar,Urus, buang rust dan mengisi semula komponen struktur seperti kandang penggantian dan bingkai kereta api panduan untuk k

Kandungan artikel

Urus, buang rust dan mengisi semula komponen struktur seperti kandang penggantian dan bingkai kereta api panduan untuk kerosakan, dan kuatkan ahli yang mengandungi muatan yang rosak

Lift jenis kereta api panduan sepatutnya mematuhi standar industri mekanik Republik rakyat China. Platform angkat JB/TJB/T secara umum dibahagi menjadi platform angkat tetap, platform angkat bimbit,LamarLarge fixed lifting platform, platform angkat sendiri, dan kenderaan angkat. Suhu persekitaran kerja ialah --+, dan secara umum diperlukan kelajuan angkat bangku kerja seharusnya - m/min, dan kelajuan menurunkan tidak seharusnya lebih besar daripada yang platform angkat. Kaedah pengiraan berbeza boleh berbeza sedikit; Calculation of elevator speed: The lifting speed is equal to the lifting height/(volume of oil cylinder/displacement of pump station). Semasa menggunakan produk platform angkat, ia tidak dapat dihindari bahawa beberapa kesalahan boleh berlaku. Bagaimana kesalahan ini boleh dihapuskan?

LamarMenurut pengiraan, apabila titik sokongan komponen jenis cahaya ditempatkan sepanjang panjang /L pada kedua-dua sisi, resistensi getaran adalah relatif kecil, yang memudahkan untuk mendapatkan resonansi dan kesan getaran dengan amplitudes yang lebih besar. Bentuk geometri struktur pada dasar angkat sama dengan komponen jenis cahaya panjang, dan struktur kompleks. Oleh itu, dua titik sokongan patut diambil pada setiap sisi untuk rawatan masa.

Semak dan perbaiki sirkuit elektrik dan komponen switch panel kawalan. Jika ada penuaan dalam sirkuit, gantikannya

Duayaw NkwantaPertahanan minggu: Menurut arahan operasi, it is necessary to clean the surface and install the foot bolts to ensure reduced friction. Different thicknesses of steel plates can also be inserted at the foot bolts to adjust the verticality. Next, it is necessary to install buffer springs, as buffering can ensure safety.

The wear rate is fast, and due to factors such as processing, assembly, and adjustment of new machine components, the friction surface is rough the mating surface area is small, and the surface pressure condition is uneven. Semasa operasi mesin, bertukar, bertindak sebagai abrasif dan terus berpartisipasi dalam pecahan, mempercepat lagi memakai permukaan pasangan bahagian-bahagian. Therefore during the running-in period, with a fast wear rate. Pada titik ini, jika dimuatkan berlebihan, ia boleh menyebabkan kerosakan pada komponen dan menyebabkan kegagalan awal.


LamarPlatform angkat hidraulik diletak silinderApakah tahap kerja rumah?



Kebocoran berlaku kerana melepaskan, getaran, dan pengaruh panas pada permukaan penyegelan dan gabungan paip mesin; Sesetengah kerosakan, pemprosesan dan kerosakan lain adalah sukar untuk dikesan semasa pemasangan dan penyahpepijatan, tetapi disebabkan getaran dan kesan semasa proses operasi, kerosakan ini dikesan terbukti sebagai bocoran minyak (air). Oleh itu, kebocoran cenderung berlaku semasa masa berjalan masuk. Kasihan, disebabkan kekurangan muatan kecil komponen yang baru terkumpul dan kesulitan dalam memastikan keseluruhan kebebasan muatan disebabkan pemasangan dan sebab lain, minyak (lemak) tidak mudah untuk membentuk filem minyak seragam di permukaan pecahan untuk mencegah pakaian. Ini mengurangkan efisiensi dan menyebabkan pemakaian awal yang tidak normal komponen. Dalam kes-kes yang berat, ia boleh menyebabkan goresan atau gigitan pada permukaan tegangan pemasangan ketepatan, yang menyebabkan kesilapan.

Menurut GB/T-, apabila salah satu situasi berikut berlaku dalam kurva berkaitan dengan frekuensi penuaan, kemudian jatuh, dan kemudian lembut; Frekuensi resonansi lengkung a-n selepas getaran lebih rendah daripada sebelum getaran; Lebar banding lengkung a-n selepas getaran sempit dibandingkan dengan sebelum getaran; puncak resonansi lengkung a-n selepas getaran menunjukkan fenomena fission; Lengkung meletup selepas turun.

Elevators are strictly tested before leaving the factory. If the pressure regulating valve is adjusted arbitrarily by the manufacturer, it may cause the system to operate abnormally. Therefore, non professional personnel are not allowed to adjust the pressure regulating valve arbitrarily.

standar kualitiCheck and clean the driving gears and guide wheels of the elevator. If there is excessive wear,LamarPlatform angkat bergerak sendiri,LamarPlatform angkat kereta api tunggal, it is necessary to replace them

Kebocoran minyak dari platform angkat: kongsi longgar; Cincin penutup rosak. Penghapusan adalah untuk menggantikan garpu pemotong di kongsi di mana kebocoran minyak ketat.

Apabila jaringan keselamatan dan tindakan perlindungan lain tidak dapat diterima, tali pinggang keselamatan mesti dipakai apabila bekerja pada ketinggian lebih dari meter; Apabila membangun pada cerun tajam, perlu menarik tali keselamatan dengan betul. Pada hari ini, platform angkat bukan lagi peranti istimewa, ia hanya alat yang biasa digunakan oleh orang. Walaupun ia adalah alat, kita juga perlu menyimpannya dan menyimpannya.


LamarPlatform angkat hidraulik diletak silinderApakah tahap kerja rumah?



Semak operasi peralatan dan melarang penggunaan secara ketat jika terdapat ketidaknormal.

JulatLaras dan betulkan pelbagai pintu keselamatan dan peralatan penguncian mekanik

Jika ada konflik antara peraturan ini dan peraturan negara atau industri, peraturan negara atau industri akan menang. Platform operasi yang boleh ditangkap adalah jenis bangku kerja di mana stesen kerja bekerja.

Semak orientasi relatif antara dinding sokongan kabel dan bingkai panduan kabel

LamarGerakan ke bawah silinder hidraulik (iaitu menurunkan objek berat). Minyak hidraulik memasuki hujung atas silinder hidraulik melalui valv arah elektromagnetik yang bertentangan letupan, dan minyak kembali dari hujung bawah silinder hidraulik kembali ke tangki minyak melalui valv keseimbangan, valv satu arah kawalan hidraulik, valv throttle, dan valv arah elektromagnetik yang bertentangan letupan

Peribadi semak sama ada operasi setiap mekanisme normal dan sama ada terdapat suara. Jika ada kesalahan ditemui, ia mesti dibuang dengan segera.

Periksa litar elektrik peralatan dan melarang penggunaan secara ketat jika terdapat ketidaknormaliti.


LamarMaklumat produk lain
  • ZhongshanJembatan naik jenis otomatikL

    ZhongshanJembatan naik jenis otomatikL

  • PaksMuat hidraulik tetap dan membuka jembatan naikApa sumbernya

    PaksMuat hidraulik tetap dan membuka jembatan naikApa sumbernya

  • PaksPlatform mengangkat lengan lengan yang bergerak sendiriBagaimana syarikat menonjol

    PaksPlatform mengangkat lengan lengan yang bergerak sendiriBagaimana syarikat menonjol

  • PaksMesin pembuatan dan pembuatan hidraulik pinggirMemenuhi permintaan pasaran dengan kualiti

    PaksMesin pembuatan dan pembuatan hidraulik pinggirMemenuhi permintaan pasaran dengan kualiti

  • Al DiwaniyaPengubah minyak 500 KVA yang ditenggelamkanCara meningkatkan ketahanan hayat perkhidmatan

    Al DiwaniyaPengubah minyak 500 KVA yang ditenggelamkanCara meningkatkan ketahanan hayat perkhidmatan

  • GroningenChanging manual hydraulic lifting to electric hydraulic liftingCara membuatnya tidak berkar

    GroningenChanging manual hydraulic lifting to electric hydraulic liftingCara membuatnya tidak berkar

  • GroningenJembatan naik keretaAnalisis faktor utama yang menentukan ketahanan

    GroningenJembatan naik keretaAnalisis faktor utama yang menentukan ketahanan

  • DelachtenPaksi mendaki hidraulik tetapCara memilih alat dan program yang betul

    DelachtenPaksi mendaki hidraulik tetapCara memilih alat dan program yang betul

  • segera:Peringatan: Maklumat LamarPlatform angkat hidraulik diletak silinderApakah tahap kerja rumah? memberi anda LamarPlatform angkat hidraulik diletak silinderApakah tahap kerja rumah? oleh syarikat kami, perkhidmatan LamarPlatform angkat hidraulik diletak silinderApakah tahap kerja rumah? dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk LamarPlatform angkat hidraulik diletak silinderApakah tahap kerja rumah?, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian LamarPlatform angkat hidraulik diletak silinderApakah tahap kerja rumah?. LamarPlatform angkat hidraulik diletak silinderApakah tahap kerja rumah? di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di LamarPlatform angkat hidraulik diletak silinderApakah tahap kerja rumah?, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!