LamarHarga pengubah jenis kering 400KVACiri-ciri pengenalan dan prinsip kerja

  • masa pelepasan:2024-04-12 09:54:58
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:433
  • Penerangan pantas:

    Lamar,Dengan pembangunan cepat masyarakat dan trend pembangunan terus menerus komputer, pengiraan data dalam seluruh proses ge

Kandungan artikel

Dengan pembangunan cepat masyarakat dan trend pembangunan terus menerus komputer, pengiraan data dalam seluruh proses gelombang pengubah tenggelam minyak telah lama mempunyai keputusan. Hanya pemilihan efektif model dan kaedah entiti pengiraan diperlukan,LamarBerapa banyak pengubah kotak, keputusan pengiraan keputusan boleh memenuhi keperluan desain arkitektur, dan kaedah data saintifik dan masuk akal dipilih, Tidak hanya boleh distribusi semasa pengubah yang ditempatkan minyak ditakrif dengan jelas dalam tahap pembangunan, tetapi juga pembangunan dan struktur lain pengubah yang ditempatkan minyak boleh secara efektif diatur dan disebarkan dalam skop tertentu, yang sangat memudahkan skema desain pengubah yang ditempatkan minyak dan memastikan kestabilan operasi.

Kerana pengangkutan penukar dan konduktor tenaga tinggi tipis, penukar terputus oleh getaran (tetapi tiada peranti mendarat).

LamarPemilihan yang betul bagi pengubah jenis kering Anhui mempunyai kesan kunci untuk meningkatkan keselamatan dan operasi lancar perisian sistem kuasa. Dalam teks terdahulu, kami telah menguasai struktur dan ciri-ciri pengubah jenis kering. In this part, we will describe how to select dry-type transformer according to the load characteristics and application environment of dry-type transformer.

Untuk impuls tiada muatan menutup pengubah, perhatikan perkara-perkara berikut:

GuardaKapasiti dan tekanan kerja berbeza. Pengubah jenis kering biasanya sesuai untuk peralatan distribusi. Kapasiti biasanya di bawah kVA dan tekanan kerja di bawah KV, yang juga memastikan tekanan nominal kV; Oil immersed transformers are generally suitable for distribution equipment.

Terlalu muatan jangka panjang pengubah kuasa akan perlahan-lahan menyebabkan pemanasan dan pengisahan penuaan koil solenoid, yang menyebabkan sirkuit pendek diantara koil, sirkuit pendek dua warna atau sirkuit pendek di tanah yang menyebabkan pengubah kuasa menyalakan. Oleh itu, kekuatan pemampatan insulasi pengubah kuasa akan diuji sebelum pemasangan dan operasi dan muatan berlebihan tidak dibenarkan dalam keseluruhan proses operasi.

Dari penampilan, jenis pakej berbeza. inti pengubah dan koil elektromagnetik boleh dilihat segera untuk pengubah jenis kering, dan hanya shell boleh dilihat untuk pengubah yang ditenggelamkan minyak;


LamarHarga pengubah jenis kering 400KVACiri-ciri pengenalan dan prinsip kerja



(III) pengubah jenis kering KVA dan dibawah boleh dipasang pada tiang. Jarak antara hujung bawahnya dan permukaan jalan tidak boleh kurang dari m; Jarak antara bahagian listrik dan permukaan jalan tidak boleh kurang dari m.

Kaedah sentuhan tangan untuk pemeriksaan pengubah

Jika pengubah kuasa berhenti berfungsi selama lebih dari h (jika masa yang dibenarkan patut dikurangkan apabila kelembapan persekitaran adalah & amp; gt; %), ia patut diizolasi sebelum digunakan,LamarKawalan elektronik kuasa, dan diukur dengan tepat dengan megger pendaratan V. Keperlawanan izolasi dari sisi utama ke sisi sekunder dan tanah patut ^ mfl, perlawanan izolasi dari sisi sekunder ke tanah patut ^ mh, dan perlawanan izolasi dari inti besi ke tanah patut & amp; gt; mfl (peranti mendarat patut dibuang).

analisisDalam penukar jenis kering perlindungan relay, pemutusan titik ralat berkaitan satu sama lain. Dalam satu perkataan, jika ada masalah pada titik tertentu,LamarPengubah tiga fasa 660V hingga 380V, ia akan mempengaruhi seluruh litar kuasa

Operasi pengubah tenggelam minyak

Container pengumpulan adalah botol kaca tanpa warna dengan plug kaca tanah mulut luas dengan volum .kg atau kg. - botol akan dikumpulkan pada masa untuk analisis dan eksperimen. Label akan diletak semasa pengumpulan. Perhatikan nama, sumber, tarikh pengumpulan, orang pengumpulan, kondisi cuaca dan bahan-bahan lain sampel minyak.


LamarHarga pengubah jenis kering 400KVACiri-ciri pengenalan dan prinsip kerja



Bunyi pengubah jenis kering milik bunyi frekuensi rendah. Di kawasan kecil, kebanyakan bunyi tersebar mengikut struktur bangunan. Bunyi frekuensi rendah ini tersebar ke rumah rumah rumah mengikut bangunan rumah, yang kemudian tersebar ke telinga pengguna. Walaupun jumlah bunyi tidak terlalu besar, ruang penyebaran dan kesan negatif sangat besar.

Jabatan jualanKapasiti pembawa setiap muatan berbeza. Secara umum, pengubah jenis kering patut berfungsi di bawah kapasiti bernilai, bersihkan periferi port sampel dengan kain bersih atau tanpa rambut.

LamarPengubah kuasa

Pengubah kuasa digunakan dalam semua jalur kehidupan

Cora gantung pengubah jenis kering adalah bahagian penting

LamarMaklumat produk lain
  • Al DiwaniyaPengubah minyak 500 KVA yang ditenggelamkanCara meningkatkan ketahanan hayat perkhidmatan

    Al DiwaniyaPengubah minyak 500 KVA yang ditenggelamkanCara meningkatkan ketahanan hayat perkhidmatan

  • GroningenChanging manual hydraulic lifting to electric hydraulic liftingCara membuatnya tidak berkar

    GroningenChanging manual hydraulic lifting to electric hydraulic liftingCara membuatnya tidak berkar

  • GroningenJembatan naik keretaAnalisis faktor utama yang menentukan ketahanan

    GroningenJembatan naik keretaAnalisis faktor utama yang menentukan ketahanan

  • DelachtenPaksi mendaki hidraulik tetapCara memilih alat dan program yang betul

    DelachtenPaksi mendaki hidraulik tetapCara memilih alat dan program yang betul

  • DelachtenPlatform mengangkat lengan melipat sendiriMasih banyak kesukaran dalam industri kitar semul

    DelachtenPlatform mengangkat lengan melipat sendiriMasih banyak kesukaran dalam industri kitar semul

  • DelachtenMesin pembuatan dan tipping hidraulikPembangunan formal

    DelachtenMesin pembuatan dan tipping hidraulikPembangunan formal

  • KutPengubah minyak tenggelam 1250Cara menolak kaedah saintifik dalam kehidupan

    KutPengubah minyak tenggelam 1250Cara menolak kaedah saintifik dalam kehidupan

  • OroshazaEksperimen platform angkat hidraulikPenghakiman dan penyelarasan

    OroshazaEksperimen platform angkat hidraulikPenghakiman dan penyelarasan

  • segera:Peringatan: Maklumat LamarHarga pengubah jenis kering 400KVACiri-ciri pengenalan dan prinsip kerja memberi anda LamarHarga pengubah jenis kering 400KVACiri-ciri pengenalan dan prinsip kerja oleh syarikat kami, perkhidmatan LamarHarga pengubah jenis kering 400KVACiri-ciri pengenalan dan prinsip kerja dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk LamarHarga pengubah jenis kering 400KVACiri-ciri pengenalan dan prinsip kerja, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian LamarHarga pengubah jenis kering 400KVACiri-ciri pengenalan dan prinsip kerja. LamarHarga pengubah jenis kering 400KVACiri-ciri pengenalan dan prinsip kerja di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di LamarHarga pengubah jenis kering 400KVACiri-ciri pengenalan dan prinsip kerja, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!